Belépés

Regisztráció
Elfelejtett jelszó

Access Point
Alaplap
Bélyegző
Billentyűzet
Biztonságtechnika
Bluetooth eszköz
CD, DVD tok és tartó
CD, DVD, Blu-ray lemez
Digitális fényképezőgép
Digitalizáló
Drón
DVD és Blu-ray író
E-book
Egér
Egéralátét
Egyéb
Elem, Akku. , Töltő
Fejhallgató, mikrofon
Floppy meghajtó
Fotópapír
GPS
Hálózati kártya
Hangkártya
Hangszóró
Háztartási kisgép
Hűtő, ventilátor
I/O eszköz
iPad
Joystick, Gamepad, Kormány
Kábel és kiegészítő
Kártyaolvasó
Kellék
Konfiguráció
Konzol és konzol játék
Memória
Memória notebook
Memóriakártya
Merevlemez belső
Merevlemez külső
Merevlemez notebook
Mikroszkóp
Mobilrack
Mobiltelefon
Monitor
Multifunkciós nyomtató
Multimédia
Nagyító
NAS
Notebook kiegészítő
Nyomtató
Papír
Pendrive - USB Flash
Presenter
Processzor
Projektor
Router
Scanner
SSD
Switch
Számítógép ház
Szoftver - Irodai
Szoftver - Operációs R.
Szünetmentes táp
Tablet PC
Tápegység
Táska, tok
Távcső
Távirányító
Telefon
Teleszkóp
Tintapatron
Tisztítóanyag
Toner
TV
Újság
USB hub
USB kártya
Utángyártott patron
Utángyártott toner
Videokamera
Videokártya
Világítástechnika
Vonalkódolvasó
Webkamera
mcweb_elerhetoseg
 
Vásárlási feltételek Garanciális feltételek Céginformáció




Garanciális feltételek



A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló mintatájékoztató-hoz kérem kattintson ide.

1. A 151/2003. Korm. rendelet szerint a Garancialapon szereplő tételekre az ott meghatározott időtartamra rendeltetésszerű használat mellett érvényesíthető jótállást vállalunk. Bruttó 10.000 Ft érték alatti termékekre nem minden esetben vállalunk jótállást. Kérjük vásárlás előtt érdeklődjön az adott termékre vonatkozó garanciáról.
 
2. A garanciális ügyintézéshez először a vásárláskor mellékelt bizonylat (számla, nyugta vagy garancialap) eredeti példányának bemutatása szükséges. Továbbá kérjük, hogy a termék átadásakor a termékhez tartozó leírást és kiegészítőket (kábel, egyedi kiegészítő, install lemez stb.) is adja át. Ugyanis a garanciális ügyintézés csak ezekkel kezdődhet meg.
 
3. Amennyiben az adott termék külső garancialevéllel került értékesítésre (pl. monitor, nyomtató), javasoljuk forduljon a külső garancialevélen megjelölt garanciaszervizhez. Az ilyen termékeket üzletünkben is leadhatja. Viszont ebben az esetben az adminisztratív és szállítási teendők miatt hosszabb a garanciális ügyintézés.
 
4. Garancia érvényességének feltételei:
 
  4/a. Eredeti, sérülésmentes garanciajegy, nyugta vagy számla.
 
  4/b. Amennyiben a termékhez tartozik garanciális azonosító matrica, akkor ennek megléte a terméken, sérülésmentes, olvasható állapotban.
 
  4/c. Garancialapon megjelölt időtartamnál nem régebbi vásárlás.
 
5. Garanciavesztés okai:
 
  5/a. A 4. pont bármely részének nem teljesülése.
 
  5/b. Fizikai sérülésből adódó meghibásodás (égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés).
 
 
5/c. Nem rendeltetésszerű használatból adódó meghibásodások: a termék specifikációjában megadott paramétereket meghaladó mechanikai/elektromos terhelés, illetve egyéb, nem a célnak megfelelő felhasználás.
 
  5/d. Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túláram, beázás).
 
 
5/e. Szakszerűtlen üzembe helyezés vagy javítás.
 
  5/f. Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
 
 
6. Nem garanciális hibák:
 
  6/a. Az ügyfél hardverkörnyezetében (beleértve az operációs rendszert is) nem működő alkatrész.
 
  6/b. Szoftverekkel összefüggő probléma (BIOS, operációs rendszer, meghajtó program azaz driver, stb.).
 
  6/c. Szakszerűtlen szerelés, kábelezés.
 
 
 
7. Vásárlástól számított 3 napon belüli hibás termék esetén először a termék bevizsgálására kerül sor. Amennyiben a termék valóban hibás, rendeltetésszerűen volt használva és raktáron megtalálható egy azonos típusú új termék akkor a hibásat az azonos típusú új termékre cseréljük. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a termék visszaadásával egy időben a vételárat visszatérítjük vagy választás szerint levásárlási lehetőséget biztosítunk.
 
8. 2013. évi V. törvény (Polgári Törvénykönyv) 6:159.§ (2) szerint hibás teljesítés esetén az ügyfél elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne. Ha az ügyfél javítással vagy cserével nem élhet, akkor az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
 
9. Abban az esetben, ha a termék telephelyünkön, általános környezetben rendeltetésének megfelelően működtethető, de az ügyfél saját rendszerében kompatibilitási vagy más okok miatt nem használható, illetve a terméket az ügyfél egyéb okokból nem kívánja megtartani, a vásárlást követő 7 naptári napon belül sértetlen csomagolás esetén a termék számlán szereplő árának 90%-ában, sérült vagy hiányos csomagolás esetén 50%-ban van lehetőség levásárolni.
 
10. A garanciális ügyintézésre átadott terméket az ügyintézés kezdetétől számított 45 napig tároljuk díjmentesen. Ezen nap után napi bruttó 400Ft tárolási díjat számítunk fel. Ha a tárolási díj már meghaladja a termék értékét vagy ha az ügyfél a terméket 120 napig nem vette át, akkor tovább nem tároljuk. A tárolás megszűnéséről külön nem értesítjük az ügyfelet.
 
11. Garancialapot nem áll módunkban pótolni.
 

12. Drónokra vonatkozó tájékoztató

Minden egyes multikopter, azaz "drón" arra készült hogy felszálljon, repüljön majd leszálljon. Amennyiben így járunk el és mégis meghibásodna az eszköz, természetesen a garanciális feltétetek alapján cseréljük vagy javítjuk azt. Ellenkező esetben, amennyiben lezuhant, falnak ütközött, beázott, a motor valamilyen külső tárgy miatt megszorult, illetve ha látható sérülés keletkezett a gépen, a GARANCIA ÉRVÉNYÉT VESZTI (nem rendeltetésszerű használat). Minden ilyen esetben természetesen vállaljuk a javítást, amelynek költsége a vásárlót terheli. Ezek érzékeny "műszerek", amelyeket MEG KELL TANULNI IRÁNYÍTANI. A tanulás folyamata lehet rövidebb vagy hosszabb időtartam, lehet költségesebb és kevésbé az. Ez kézügyességtől és odafigyeléstől függ. Sok drónhoz elérhető csere alkatrész, így nem kell azonnal a kukába dobni. Viszont érdemes felkészülni az esetleges zuhanásokból adódó károk pénzügyi fedezésére, mely NEM TARTOZIK A GARANCIÁLIÁS JAVíTÁSOK körébe.
 


Szervizünk elérhetőségei:
cím: 1054 Budapest Bajcsy-Zs. út 60.
nyitvatartás: Hétfőtől-Péntekig: 9 - 16:30
 
 
Garanciális ügyintézéssel kapcsolatos panasz esetén:
 
Eljárási hiba esetén kérjük írjon a cégvezetésnek a magicomp.hu[kukac]gmail[pont]com e-mail címre.
 
 
KOSÁR:

A kosár üres.
Minden jog fenntartva © 2015-2024 MagiComp Plusz Kft.
Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.